دلتنگم...

خدایا دلم برای تمام کسانی که با دیدنشان زندگی میکردم تنگ شده است نمی دانم آنها بی معرفتند یا من خیلی تنهام

.

.

.

تنهایی های m...

 

مجموعه جدید عکس های احساسی و عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت23:04---30 خرداد 1394
خانمmخوابت برد
پاسخ:نه عزیزم کی الان می خوابه................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نفس
ساعت22:56---30 خرداد 1394
خب منم دیگه فکر کردن نداره 15سالمه از تهران یکی از دوستای مهسا هستم
پاسخ:خوشبختم دوست جدیدم...


نفس
ساعت21:50---30 خرداد 1394
به نظرت اونی که دنبالشی از تنهایی درت بیاره من نیستم
پاسخ:شاید خودم هم نمی دونم ......


نفس
ساعت17:07---28 خرداد 1394
مطالب وبت جالب وعالی
پاسخ:ممنونم نفس خانم دوست خوبم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:,

] [ 20:52 ] [ m ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه